18 December 2013

Dah beli buku sekolah anak2 uols?




السلام عليكم & Hi...

Hari ni, hari bz seharian saya. Pagi lepas bukak kedai, bergegas saya ke SKBJ beli buku sekolah anak2 (*^^)v

Eksaited sebab ini kali pertama saya pi beli. Abang irfan dulu 2 tahun berturut2 ayahnye yg belikan. Sebab masa keje me yg lepas xberi peluang utk ke sekolah.



Hari ni bawak anak dara Marissa ke SKBJ. Harapan saya agar koperasi sekolah tu buat sedikit perubahan dr segi sistem. Teruk betul sebab saya terpaksa Q tggu beli buku selama 2jam lebih. Agak melampau bagi saya. 


Sampai sini dulu. Wordless Wednesday kan? Hihihihi ╰(*´︶`*)╯  





 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



1 comment:

  1. Lamanya kena Q…
    Balik nanti, mesti akan tempuhi benda yg sama…
    Kalau sini, semua stationary dan buku sekolah yg provide :)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy