26 September 2014

Jumaat kembali | Kasih Sayang




السلام عليكم & Salam Jumaat buat semua...



Suami
Berdoa semoga jodoh kami berpanjangan & direstui olehNYA.. Kekalkan la keikhlasan kami utk sayang menyayangi...
Lindungilah hubungan kami...
Semua... Hanya untuk keluarga yg diamanat.



Sayang dari saya...



Wahhh gutu, mukadimah.
Saya bukannye xpernah marah orang. Kan manusia bukan sempurna. Kerdil di mata orang. Buat salah ade je.. Bukan semua org suka ape kite buat. Atleast saya xpernah abaikan keluarga. Mak saya sayang sgt2. Mak tanggungjawab yg dah diberi kepada saya. Mak segalanye bagi saya.



Mencari rezeki sampingan di sini. Adik & abang saya jaga kedai kecil ni. Rezeki. Saya & suami bekerja makan gaji. Husband gomen, saya swasta. Ujung minggu bila xdek aral muka kami suami isteri di sini.  Sayang kat adik beradik... Kepercayaan jujur tu penting. Semoga ikatan kekeluargaan erat. Mintak jauh bermusuhan.



Teringin burger daging yg di bakar, meh try burger di kedai saya. 100% homemade patty. Halal, keluaran bumiputera. InshaAllah terbaik.



Akhir sekali, jiwa kembali tenang tenung si munggil beratur masuk blet. Hikhikhik 
╰(*´︶`*)╯♡





 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



1 comment:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy