09 July 2015

Melorita -Job Vacancies



9th July 2015

Assalam.. Cak!! Bertemu kembali setelah blog ni cuti seminggu gitu. Maafkan saya. Terlalu bz & kepenatan sebenarnye...

Just nak share di sini ya, utk para jururawat2 yg mau keja di Saudi..


VACANCY UPDATES!
Job Opportunities in Saudi Arabia!

Challenging Work, Rewarding life!
Attractive Salary Package.
A gateway to financial Freedom.
A change in your working environment.
Because WE believe that your growth is your future.

*Candidates should have a Diploma in Nursing with 2 years nursing experience in the unit applied for.

Send us your CV today to iwantajob@melorita.com or call Kanya (012-2543669) for more information or APPLY HERE: http://mvf-first.dyndns.biz:86/


C&P melorita page

Ramai member2 tanye "mommy xmau pi sana ke?"
Mommy xmau pi tapi macam nak cari pengalaman keje sana. 3/4 dari group nursing saya dah ade di sana, dan ade yg dah balik ke Msia pon...

Kadang2 saya pikirkan perasaan anak2 walaupon dlm mase yg sama pikirkan new environment, mesti la jugak pikirkan salarynye kan.. 5@6x ganda gaji di bayar lebih dari sini...




Semoga saya diberi kekuatan... 


Related Posts by Categories



1 comment:

  1. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@zalora.com.my jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy