27 June 2018

Subhanallah🌷


Lupa mak nak update.. rupanye mak ade blog😅

Saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Bz dengan kerenah anak2.. macam mana raya korang..
Saya macam biasa beraya kat kampung halaman ~ Tapah Road, Perak. Husband dapat cuti hari Khamis hingga Selasa depannya..


Penambahan ahli keluarga dlm photo raya tahun ni. Raya pertama Aisyah. Aisyah dah 9 bulan, alhamdulillah..


Tapi raya pertama hari tu Aisyah sesema. Moody aje kejenya..


My mom, brother & sis in law. Adik saya Aziah bersalin, so dia xbalik kg. Hanya kami 2 keluarga yg balik.


Mata mak pandang camera tang mane?? Hahaha. Anak sulung saya abang irfan dah tinggi. Form 1 ht 171cm. Apa ko makan bang??


Tahun ni Kakak Yasmin & Marissa masih beraya bersama saya. Tapi malam tu ayah diorg dah dtg amik. Xsempat ziarah kubur ibu diorg raya pertama tu..

Juadah pagi raya pertama my sis in law requested laksa. Nasi impit kuah kacang & rendang ayam. Xtahu mana pergi semangat nak beraya tahun ni. Semua untuk anak2 aje..

Baju tu sebenarnye blouse. Mak diy dada dengan flared. Tambah beads sikit. Kain kurung duyung mak jahit sendiri. Bukannye pandai sangat mak nak menjahit. Lama dah xpegang mesin jahit.

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy