11 January 2020

Batik Sarawak


Assalammualaikum..

1st upload saya di tahun 2020

Apa khabar semua? Rindu blog tapi apakan daya.. malas nak on pc. Dah betulkan apps kat phone ni insyaAllah boleh la load post bebanyak😅

Hampir masuk 3 tahun bergelar surirumah sepenuh mase sambil menjahit2. Terlalu jauh dah saya dari nursing field. Sedih & rindu hanya Allah yg tau.

Saya menjahit di rumah.. alhamdulillah mesin jahit industri adik ipar punye dulu masih ok. Husband dah kasi servis. Portable singer tu ade. Tapi better guna yg industri katanye.

Batik dah viral sekarang kan? Ade jugak saya terima tempahan jahit dr kain batik viral.
Antara nye yg ini. Tempahan utk ibu & anak.

Baju kurung kedah moden berpoket untuk si ibu & untuk si anak bahu saya jahit berkedut.




Sampai sini dulu..
Berminat nak jahit2 mari ke ig saya Pins_by_Haza
#pins_by_Haza🌸

Related Posts by Categories



1 comment:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy