16 July 2020

#hazacrocheting


Alhamdulillah.. masih boleh crochet.. 
dah lama tinggalkan crochet & yarn😂
PKP haritu lagi la saya rajin mengait sbb kurang ambil tempahan menjahit baju.

Antara hasil sepanjang musim PKP. Alhamdulillah masih ada rezeki😂



Pillow anak dara



Baby blanket utk Cik Aisyah Sayang💕
Throw Blanket


Ini pon beg uncang utk Aisyah. Tapi jadi sling bag utk dia.



Aisyah dengan abang sulung dia. Manja.


Newnorm sekarang face mask penting kan?
Saya amik tempahan face mask extender. Save ear la macam tu😂 Lebih 200pcs saya kait fme ni.. FME ni saya jual RM2.80 sekeping yg sz standard. alhamdulillah saya happy. 













Last week husband bawak kami bercuti di PD.
Lama anak2 duk berkurung dlm rumah. Happy diorg dapat mandi laut..


Baby hat yg saya kait untuk dia💕

Sampai sini dulu ya..



Current WIP. Baby blanket💚💕💙

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy