19 October 2014

Burger Pink




السلام عليكم & Hi... 

19.10.2014 @ 10:20pm


Me & husband masih di Kedai Burger Bakar FoodCourt PrimaWalk, Puchong Prima.



Petang ni terasa diri ini si penjual beger bako yg amat seksi, lagi gugurl. Auwww my paper plate warna fink uolssss
Kikiki..

Lepas hantar kunci rumah kat new owner kul 3 tadi, kami terus ke mrDIY, Space U8. Niat di hati husband nak cari penyambung paip ke getah tu, dah terpatah pagi tadi. Husband jadi Hulk Hogan, konon. 
Tapi stress bini dia pi beli benda2 x paedah kaedahnya.. Wakakka i love DIY store (*´∇`*)



Sedih tau. Awal kat rumah husband dah pesan turun sekali masa penyerahan kunci. Tapi wife sangat sememey.. Sedih meninggalkan banyak wardrobe, kitchen cabinet bagai rumah yg kami diami selama ni.. Sedih amat..



Semoga ada rezeki kami di tempat baru nanti.. InshaAllah, doakan kami ya..





Sudi clicks?? :D

18 August 2014

Weekend yg bz




السلام عليكم & Hi... 


Sangattt bz.
Kat tmpt keje~ Mggu kejap jadi case, kejap cancel case. Tak pikir ai ni tinggai jauh. Sbb kalau ade case memang awal subuh dah kena kuar rumah. Ehhhh hihihi.

Weekend smlm saya ke rumah kakak ipar di Bukit Permata, Gombak. Dia buat open house. Parent in law semua berkumpul kat sana. Saya lepas habis keje baru gerak.


Nampak x tudung perantin tu.. Hehhee ni tudung yg ai beading sendiri. Time preggy kan si Tomato, kan ai sgt tekun benda2 halus ni (*^^)v



Bersama husband terchenta ai.
My mom & gugurl kat belakang tu. 


Gambar xbanyak snap pon. Yg comey2 tampal sini yek.



Petang Ahad, laju je ai ke kedai. Dah la last wk Ahad tutup tau kedai kiteorg tu. Suka suki tutup. Husband nak pi open house kwn2 office dia. So, ai follow je.

Petang semalam dapat kunjungan tiba2 makcik & cousin2. Terima kasih datang ke kedai ky!



Irfan. Tinggi dah dia.
Temankan ibu ngan ayah kat kedai. Yg lain duk diam2 dengan uwan ye.
Klu bawak semua anak, memang idak le..tak boleh, food court tu dah jadi rupe umah diorg dah.



Masih lagi ade rezeki meniaga di food court ni. Pejap celik pejam celik dah hampir 9 bulan beroperasi. Alhamdulillah. 
Macam2 kami hadapi. Macam2 ade. Sampai tahap mensihir kedai ni pon ade. Manusia2. Xtau kenapa & ape yg nak di dengkikan. Bukan nye kedai kecik me ni masuk beriban sehari. Sampai nak buat keje yg di laknat Allah.. Ape2 pon kami berserah kepadaNYA. Tawakkaltuallah..


Nak makan burger bakar DBB (Deen Burger Bakar, silalah ke sini ya. Bukak setiap hari inshaAllah. 11am-9pm



Malam tadi sempat lagi kami. 9pm tutup kedai terus pi cinema ujung foodcourt ni. Ni gara2 bawak si Irfan. Nak sgt tengok citer menatang comel tu. Uols dah tengok? Ninja Turtles ni citer yg sgt best for me.



Hahhaha yg ni saje tempek. #POTD untuk ssmalam. My latest Pandora ( ˘ ³˘)♥



 sudi clicks?? :D

18 January 2014

All about BURGER BAKAR




السلام عليكم & Hi... 

Salam Jumaat..

Semoga hari kite semua di rahmati olehNYA, aminn..


Nak tempek gambo menu di kedai mommyHaza ~ BURGER BAKAR

Ni selain dr menu DEEN Burger Bakar ya
MommyHaza ade yg ini jugak
:)









Jeng jeng jeng.... Haaaa terliur??? 
Jom ke kedai me ya.

BURGER BAKAR
Jom Makan FoodCourt
Space u8 (1st Eco-Mall)
Bukit Jelutong
Shah Alam





 sudi clicks?? :D

15 January 2014

Kimie dah ok / Bento hari ni




السلام عليكم & Hi...

Hello semua..

Alhamdulillah Kimie dah semakin ok. Happy tengok dia dah start buat mimik muke bila di suruh.. ( ˘ ³˘)♥ sayang sangat.



Alhamdulillah. Hopefully berkekalan la sihat hendaknye. Ibu sayang kamu..



Macam biasa, me bz setiap pagi time sekolah. Semangat mahu membento. Hehhe
Tapi pagi ni kan me lupa lepas iron baju sekolah, abang irfan tanye mane bento dia. Ehhh hehhee ibu lupa nak.. Penting bento ni pd me, plus dapat menjimatkan, tunjuk rasa sayang kat anak2 {sejak 2 menjak ni Marissa banyak berubah} Nntla me citer. Dengan bento + rm1 belanja untuk sekolah pagi (sekolah agama)

Pergi ke dapor ini jek yg sempat buat. Roti+blueberry jem & limau mandarin mini.



Ini pulak bento utk sekolah petang. Nasi ayam yg simple. Dlm bekas kecik tu sup nye. Hehhee ok la tu kot.
So, petang me bekalkan duit rm2 setiap sorang. Me kata klu xbeli ape2 simpan dlm tabong (*^^)v
Lepas settle hal rumah, mandi tdokan si Kimie, masak, bento diorg, hantar anak2 kesekolah barulah me pi keje. Sampai Space u8 dalam pukul 1.30pm gitu..



Ini me. Hehhee sebenonye ade parut jerawat. Kena terror amik gambo supaya parut xkelihatan.. (Terror la konon) hahaha




 sudi clicks?? :D

24 October 2013

Space u8 BookFair - Slimming CookBook





السلام عليكم & Hi...


Alhamdulillah syukur masih bernafas..

Good morning



Hari tu me ke Space u8. Saje jalan cari pasal port rezeki ekikiki. Ayat mendalam. Okeh dekat Space u8 selalu je ade bookfair. So baru2 ni ke sana me sempat tengok buku2. Husband beli buku latihan KSSR utk abang irfan.



Tadddaaa.. me beli ini utk diri sendiri. Lepas tau diri makin berat. Hehehe
Seriously buku ni sgt membantu. Comel2 pattern masakan.



Dari menu sampailah cook tips buku ni share tau. Suker ai..



Awek ni kekonon nak buat name tag utk tag baru. Tapi mungkin xsempat kot. Me nak chow dulu :p



Klu jalan jem no hal sebab ade peneman!




 sudi clicks?? :D

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy