29 April 2010

~Aktiviti weekend~

♥Salam mommies εïз..

Lama rasanye x update blog.. Saya bz.. Bz ngan anak2. Bby tomato saya kuat menyusu. Bangga rasanye bby dapat susu secukupnye dari mummy dia.. Kali ni, saya punye azam berpantang dengan kuat rapi,, sebab mase lahirkan abg arman saya kurang berpantang sebab saya bersalin operation.

Minggu lepas sy pulang ke kampung di Perak, pertama kali bawa bby tomato ke sana, opah hubby suruh cukur rambut eizlan, tapi x ade sape pulak yang berani nak cukurkan.. At last, hubby guna mesin je untuk pendekkan rambut eizlan... Anak ibu ni pandai, dia deep sleep je sepanjang proses 'mengetam' rambut, hehehe ;p


 Yg ni dah selesai mengetam rambut baby tomato saya..  Chumel anak ibu nih..!hehehe...


Cukup utk n3 kali ini. Saya nk sambung menyusukn tomato sy itu.. W'salam


hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos





Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy