20 August 2010

Salam Jumaat 10Ramadhan

♥Salam Jumaat mommies εïз..

Moga hidup kita di berkati sepanjang masa..InsyaAllah..

Hehehe apsal pulak saya upload picca jelly cake pepagi hari ni??.. Dah nak tukar jadi pembuat kek ke? Takkk..Saya masih lagi jururawat kat centre ni.. Cuma bila x dek case, tetiba tekak teringin, inilah keje  saya dan member OT. Yang mudah2 je, ok..


Yang ini jelly cake untuk mr Zamer, b'day anaknye..Khas dari saya ~wink


Semalam saya manage arrived home @ 6.15pm, saya dah lama teringin makan ondeh2.. Nak beli, x singgah pulak pasar Ramadhan, so bikin sendiri aje la.. Sekali lagi ya, sebab senang buat, ok.. =)



Jugak saya masak sambal telur ikan untuk berbuka semalam.. Lain2 sup+tomyam ayam kentang, daging bakar ngan lemak pucuk ubi+tempe... Hari ni?? Rasa teringin nak berbuka kat luar.. ngengenge..


hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos

 





glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. masa biler pulak buat jelly kat OT wehhh???

    order buleh ??? hihihi

    ReplyDelete
  2. kehkehkeh.. k.nieza nak order..? hehehe klu x bz boleh insyaAllah

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy