13 August 2010

Anak-anak ibu

♥Salam mommies εïз..

Hari ni dah hari ke3 kita puasa ok. EBM saya buat setakat ini masih maintain.. Hari pertama 12oz sebab amik half day keje. Semalam 17oz.. Pagi tadi pam dapat 8 1/2oz.. Alhamdulillah..

Saya amat2 jarang mengepam kat umah sebab saya sampai je depan pintu si tomato automatik sedar.. kehkehkeh.. ibu ade bau ker?? So bby tomato x kan 'lepaskan' saya.. Dia akan terpenyet duk kat celah ketiak saya... =)

Abang irfan hari ini sahaja baru start puasa half day.. Semalam dia bangun pagi terus terminum.. Hehehe katanya lupa.. Arman pulak dah 2 hari sakit gigi.. x ke tadika hari ni.. Kesian anak ibu.. Ingat esok nak bawak jumpa dentist.. Maybe tampal jek.. x boleh cabut lagi sebab abang arman baru 3 tahun..

Dah siap nak pi Tadika Alam Ria Bestari

Abg Arman sakit gigi..Bengkak gusi..

Arman no mood~



hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos



 





glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy