10 December 2010

Adakah i masih berpeluang??


Salam mommies...
Rindu nak b'blog.. Saya masih sedaya upaya mengepam...
Terima kasih x terhingga kat kawan2 blog yg banyak kasi semangat, i luv u ols la...
Also thanks alot to Cery.. still follow up about ESP...
Hehehe banyak menolong ye ESP tu...
Ok.. Berbalik kpd tajuk entry, tajuk tu sangat menakutkan... ^_^
Actually nak tanya diri sendiri ni, sebab....


Ikutkan family belah mummyHaza ade ramai gadis2 comel, kehkehkeh...

Ade lelaki pun 1 orang... Abang sulung mummyHaza...


TAPI


*
*


*

*


*

*
Ni sebelah hubby.... Sumer lelaki....




Arman ngan pak jang nye..



yg kt bwh ni sebahagian drpd ank2 saya & ank2 buah saya yg kesemua nye boyz(10) kecuali 1 niece...





Ini satu2nye kakak ipar saya,,,...


Selalunye saya menggoogle kat sini...

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy