03 December 2010

Sayang ku tomato




Salam Jumaat..

Hari ni saya happy skt sebab anak2 dah semakin sihat.. Ni gambar Eizlan pagi tadi on d way hantar ke nursery..

Walaupun still moody tapi Eizlan dah x demam, cuma batuk je yang segan nak hilang.. :)

Okeh..
Saya nak citer sikit sejak 2 menjak ni saya kurang susu..? Ehh kurang ke?
Betul.. anak2 kurang sihat saya amat TERTEKAN, badan sangat penat..
Pagi ni amat happy sebab bila pump dapat 2 botol yg comel.. weee~

Pagi2 lagi saya dah minum ini



*


*


*



Ya... carrot susu..
Moga banyak susu dapat di pump hari ni memandangkan EBM saya kat fridge umah hanya ade 5 botol....




Gambar carrot susu tu org punye yek. (Google)

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy