10 May 2011

Elan & EBM & teruja dengan bola :) (video)

السلام عليكم

Lama dah saya x hapdet tentang EBM si tomato kan... :) Saya sekarang dah imun dengan "pump today for tomorrow" hikhikhik... Nak buat cam ner, permintaan sangat tinggi.. :) Dalam freezer memang x dek stock EBM.. Gambar je la jadi pengobat rindu :)


Ini si anak kecil minum EBM time saya drive nak hantar ke nursery.. Sempat lagi dia nak nyotnyot dlm kete..


Akhir sekali, saya sertakan video si kecil teruja dengan bola... Main dengan abang Irfan :)


Selamat malam ye kawan2... ibu2 yg gorgeous di luar sana..



awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. Salam mummy haza.. Selamat maju jaya breastfeed baby., saya dulu pun memang sentiasa ada stok EBM.. Tpbila duk jepun dan cuti kerja terus tak buat sebab anak ignore botol..:(

    ReplyDelete
  2. @Juwita Jamaludin ~~InsyaAllah..Terima kasih ita... Dulu2 pun anak saya susah nak minumsusu dalam botol.. :)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy