09 December 2011

Ani Sup Utara | anyone??

السلام عليكم

Selamat pagi... Hari ni masih struggle ngan case start 11.30pm nanti, tapi pagi ni masih boleh menaip :)

Nak share ngan kawan2 semua...

~Ani Sup Utara~
(TTDI, Shah Alam ya)

My hubby suka makan kat sini.. Saya suke cili kicap nye.. Superb!! Pedas, best.. 






Di mulakan dengan senyuman si tomato...

hello...



Ngan my hubby
(menunggu2 family menjadi complete kembali petang Jumaat nan indah ini, bila another 2 gorgeous boy back from home town)
Rindu 2minggu lebih terpisah




Saya nak share yg ini actually, nasi bubur kat Ani Sup Utara ni sedap lah!! 1st time try... Sangat sedap, yummy!! :)


Yg ini hubby punye ~sup tulang + nasi putih..
Saya sangat aim dengan cili padi tu, Ya Allah enaknye makanan..

(haiihhh perangai ibu preggy kali ini aneh sekali rasanye)



Yg ini nasi ayam, saya order. Not bad, sedap la jugak





Sekian, terima kasih singgah sini






sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



1 comment:

  1. owh... bubur nasi sedap ye. next time bleh la try. bubur nasi memang fev saya.

    salam perkenalan.

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy