28 January 2012

Karnival KarangKraf











السلام عليكم


:88: Semalam saya & family ke Karnival Karangkraf, Sec 15.. Saje2 cuci mata... :123: Hikhikhik dlm2 cuci mate saya tu, sempat sambar sedikit novel, buku anak & keagamaan.. love

Karnival tu saya x pasti sampai bila klu x silap saya sampai weekend ni jek.. Buku2 lama di jual murah2, serendah rm5.. Novel terbaru :100: yg :98: selling ade potongan 30% atau 5buah novel RM60 (rate sebuah buku lebih kurang RM19.90)

Ok.. saya suka sangat dengan autograft table utk penulis novel... Ala2 pelamin gitu.. Cantik :74::75:






sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. tadi (ahad) konon nk pergi. sekali tgk byk keta.parking dah sampai dekat toyota...terus tak jadi

    ReplyDelete
  2. @nieda acik Haza pun pi dah lewat, kami bermaghrib kat surau dalam tu.. belek buku sampai x sedar.. :)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy