10 January 2012

Power dah kurang | Yahooooo

السلام عليكم 

Hi uolllsss... dah tea?? hikhikhik



Happy x terkata... Actually saya mengalami sakit kepala especially bahagian rongga mata... Ingat dah dapat penyakit baru pulak, migrain... 1 day... saya singgah ke England Optical untuk gatal tukar spectacle.. Wahhh craving ngan warna purple pulak dah :)

Saya dah pakai cermin mate ni since 14years old... Power makin menambah dr tahun ke tahun, tapi xle kuat sangat... 250+ each mata.. Bayangkan of course saya tahu power biji mata saya ni kan...  Boleh lagi org tu bertekak dgn saya katanye power mata saya x sampai pun 250+ each eye.. 
Check, serius power mata saya dah kurang, sekarang 50+ & 75+ & silau++ each mata... Saya ????? Ehhh macam xdek power jek kan.. hikhikhik sekarang dah kurang sakit di rongga mata saya ni haa... happy... :)


ps: berusaha menghabiskan novel warna purple kat atas tu... :)



 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. huwarghhhh bestnya power mata semakin sikit...:) haza, bakal dapat bb apa? tk sabar nak taou....hikhik

    ReplyDelete
  2. Akak dh mula rabun dekat..faktor umur ni..
    dah buat cerminmata pun..nk tau, bingkainya warna purple tau..x tau nape pilih yg tu, sbnrnya ank2 yg syor warna tu hehe.
    Tp, jarang pakai, hanya waktu membaca je..:)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy