28 October 2014

Love sgt Pendant yg macam ni




السلام عليكم & Hi... 



Uols... Me xtau la me di kategori wanita yg mane satu. Kot macam budak2 tapi dah 3 series gitu, tak pe saya syok sendiri. Xdek la diorg nampak saya pakai pendant kat rantai sebab pakai tudung kan.. Hahaha pendant ukiran nama ni saya gabungkan diamond kecik & tiny hello kitty pendant.



Yg ni pendant lama dulu. Lebih 5 tahun lepas saya tempah. Gabungan nama ai dengan husband. Konon2 sangat lah romantiko..



Latest cincin 916 saya (Nak match dengan pendant gambar atas)
Maksudnye ade ni satu2nye 916 cincin dlm simpanan saya gitu. Habis semua yg lain saya letgo. Sebab xsuka nak pakai kat jari lain selain jari cincin ni. Penen kepala sales girl tu bila saya tempah cincin mcm ni. Dia kata saya cerewet nak gantung2 batu kat cincin tu la. Wakaka

Buat masa sekarang, ukiran name utk gelang xdek lagi. Mahal gile tu.. Tunggu mokcik kaya satu hari nnt. Muahahaha InshaAllah



Haaa ini la mokcik yg ngade2 tu.



Sesungguhnye keanak2kan itu buat anda makin muda jelita.. 


Sekian





 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



5 comments:

  1. Pendant dan bracelet tu kakak pun ada juga dulu Haza tapi cincin kakak tak pernah terfikir boleh buat. Cantiklah... boleh juga buat utk anak dara kakak ni. Betul kakak suka - sgt tertarik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak dara haza belom lagi terbuat. Tggu beso sikit diorg kak. Kiteorg ade yg comel2 cenggini le. Tu pon rantai diorg asyik putus je

      Delete
  2. Hazaaaa... canteknyeee!
    Zura pon suka jugak emas yg tulis2 nama nih.
    tapi setakat nih memang x de koleksi tersendiri lagi.
    dan dh lama jugak Zura x membeli emas. sbb takut nak pakai.. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab comel le haza beli zura. Yg termampu je. Nak beli lebih idak le... Tapi betul comel

      Delete
  3. Haza cantiknyaaaa.....bagi kak mieja ini T.E.R.A.P.I paling berharga untuk diri sendiri hehehhehehehehhe

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy