17 June 2016

Hujan & Vietnam





السلام عليكم & Hi... 


Salam Jumaat untuk semua. Di Puncak Alam pagi2 dingin dah start hujan. Lebih kurang 3.30am macam tu lebat sampai ke pagi.. Hujan rahmat di pagi Jumaat, Ramadhan ke-12.

Sharing di sini.. Zikir Hari Jumaat..(Ya Allah 1000x) & amalan2 yg baik/sunah dilakukan hari Jumaat.. 

Google


Google

Hari ni saya xdek case. Penat badan masih terasa. Straight seminggu (2minggu berturut2) ade elective case. Penat maybe due to not enough man power. Lama2 boleh jadi sado ahkak ni. My roti sifu (Celina Yong) dapat better offer.. So kakak saya tu no more here in Alpha. Sedih... T.T



Ok la belanja 1 keping gambo saya & husband bersampan di Sungai Mekong 30.5-2.6 lepas. Kami ke Ho Chi Minh buat kali ke 2. Rindu dengan mee sup sane :')

Ahhhh pagi2 lagi entry i pho (beef noodle)

InshaAllah klu ade kelapangan saya post entry Vietnam ke-2 ni ye.. Harap2 xdek penyakit M la yek..

Ni entry lama (2013) Vietnam saya. Ade share sikit tip2 kat sana. Mungkin boleh membantu..



 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



1 comment:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy