16 June 2016

Ramadhan


السلام عليكم & hi :)

Salam Ramadhan buat semua hihihi baru nak ucapkan.. Ramadhan ke-11 kan hari ni..
Alhamdulillah moga semua sihat tubuh badan, mental, fizikal menjalani ibadah puasa, aminnn


Sejak abah pergi. Wujud 1 perasan kat hati ni.. Tak tau nak cakap macam mane. 5 tahun dah tanpa abah. Terkesan. Semalam (15hb Jun) kalau abah ade lagi usianye dah 75 tahun.. Semoga segala amalan abah ketika masih ade di terima olehNYA. Ampunkan lah segala dosa abah Ya Allah...



Juadah berbuka puase semalam. Sebelum puasa hari tu saya sempat beli pelbagai jenis pekasam utk bulan Ramadhan. Hahaha melampau sangat beli secara online lagi. Pekasam ikan tenggiri, ikan kerisi, pekasam daging & pekasam ikan loma. Ikan tenggiri tu fresh. Bersaiz besar. Sedap tak terlalu masin @ pon masam.



Saya masih menjahit manik. Hehehe berminat kasi tau ya. Shawl printed bubble chiffon pon ade saya jual. Kain saya potong & jahit sendiri. Saya lebih suka jelujur dulu, maka penghasilan shawl TudungTudung amatlah limited. Bukan ape dapat jugak isi mase terluang walaupon dalam kete sambil dengar celoteh husband kat sebelah.



Sampai sini dulu ye. Tampal gambar lama. Bawal manik sulam :)





Related Posts by Categories



1 comment:

  1. Itulah Haza kakak tak pernah lagi makan pekasam daging
    Nantilah kakak nak cari online macam Haza senang:)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy