05 July 2010

~Ahad

(ni baru nak upload kisah semalam..)

♥Salam mommies εïз..

Salam pagi Ahad...wau! semalam saya ngan hubby penat mengemas rumah... Semalam jugak abang ngan kakak ipar saya bermalam kat sini..Lama x jumpe anak buah saya yang ini..Farhana.. Farhana suka sgt dengan eizlan..Dia x kasi saya sentuh bby bila dah ade dekat dgnnye...hehehe so cute..


Pagi ni saya agak lewat bgn..hehehe 15min to 7oclock...sempat solat subuh okeh.. Saya selongkar fridge utk cr bahan isi perut pagi ni... Heehehe pau ayam..ok la dari tak da.


Sekali lagi selongkar freezer untuk kemas kini EBM si tomato yang tinggal 1/2 bulan June punye...HUhuhu...Saya kena usaha lagi la ni... Tinggal tingkat atas je ni.. Nnt saya nak fly ngan hubby, rasanye cukup untuk si tomato untuk 3 hari...




Harapan saya EBM ni cukup sebulan...sebulan? Rasanye x.. Tengah bulan 7 ni maybe EBM diatas habis... Nanti ibu pam banyak2 lagi ye sayang...



~Bby Eizlan 3 bulan~


 

hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy