08 July 2010

<[o__O]>


♥Salam mommies εïз..

Hari ni saya cuti...Bz sangat hari ni.. Kena pick up parents dari Perak, pi CIMB kat Kelana Jaya tu sebab nak apply balik buku ngan kad yang dah hilang..Jenuh saya cari, dalam umah, luar umah, dalam luar kereta.. huhuhu x da. Gaji dah hold kat situ.. hwaaa...

Kelmarin dah beli barang2 dapur sepanjang peninggalan saya selama 3 hari.. Terlupa pulak nak tambah beras. Lupa pulak nak beli makanan anak berbulu saya.. Hari ni lepas balik dr bank sy akan ke hypermarket cari brg2 tersebut..



OooOo malam tadi saya sediakan dinner yang dah lama saya x makan.. Ikan gelama jeruk masak sambal.


hehehe simple..Ya di ingat kan sekali lagi ini adalah blog simple cooking..hahaha..

Ok, saya dah check stock EBM insyaAllah cukup..Dah confirm ngan Air Asia boleh bawak EBM dalam luggage.. Klu dalam cabin @ carry hand, x boleh lebih dr 100mls..Moga2 dipermudahkan..insyaAllah..

Ok saya nak pi siap, my hubby on d way..

Daa..

  hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos


glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy