09 November 2010

4 sweeties like sugar honey shakes!! Auuwwww!!

Salam mommies.. Sila jangan hiraukan tajuk entry kat atas tu.. Perasan yg melampau.. kehkehkeh.. Ok, semalam ade saya mention mau taruh gambar adik beradik perempuan saya masa kenduri si Fadhil kawin.

Ini adik beradik mummyHaza except my bro yg balik ke Pahang that day...


weols ngan mummy cik puan Fatimah Razali, ewahh

Inila kami... Dari kiri adik bongsu yg tgh sarat tu Fidah, me kakak sulung, adik ke2 Emy & adik ke3 Azie.

Fidah wif her son -si Q

Azie n anaknye Echa






Ini abang sulung kami, Yop Fuad, wife dia Along


Ini empunye blog.. sila kenali saya.. blewwwwweekkk....kehkehkeh

Ok, saya:

* Sayang kat adik beradik, diaorang x tau la plak, sayang kat kakak diorg ke x..
* Mulut agak laser, tapi hati sangat baik... x tipu punye.. "pnHaza, sila masuk bakul laundry then angkat sendiri" ;p
* Tukang masak kat umah bila berkumpul. (xdekla sedap sangat punggg)
* Orang terdekat dgn saya called me Kak Yang (Gelaran anak no3 @ Perak)
* Ada seorang late brother (no2) dah 14 tahun tinggalkan kiteorang.. Rinduu sangat kat Nyah... -_-
* Seorang pendengar masalah orang. Ala fening i..
* Rujukan seluruh keluarga segala penyakit & ubat2an, tapi i bukan Doktor ;p


Ok... Klu terjumpa si empunye blog ni, selalu nye @ Plaza Alam Centre, JJ Bukit Raja @ Tinggi, Klang @ myMaidin Bukit Jelutung, tegur2la... hehehe boleh eratkan silaturrahim... ;)

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy