02 November 2010

Irfan







Salam...

Saya sekarang hairan tengok anak sulung saya si irfan.. makin hari makin kurus... Ikut baka saper? saya? hehehe x dek maknanye.. saya bolat2.. Si irfan ni dah x minum susu sejak usia 3 1/2 tahun.. Gara2 dia & arman admitted sebab diarrheoa & vomitting.. Kami berkampung kat Assunta Hospital 5h 4m. Sejak dr tu dia terus x minum susu hingga sekarang. Kekadang tu ade la jugak minum susu Dutch Lady kotak kecik tu. Itu pun perisa strawberry. Yg lain x nak.


Sebelum ni abang Irfan minum yang ini..



Yg ni pun kekadang abg irfan nak, kekadang x nak.



Malam tadi saya ke Econsave kat bawah sana, saya beli bekalan untuk si abang irfan susu kotak. Rupa2nye DL ade kuar susu kotak for KIDS in mini size. @ saya yg x sedar susu ni memang lama ade..^_^ Saya nak sangat dia berisi sikit badan nye.. ^_^ Vitamin scott pun dia dah makan, nasi pun makan banyak, tapi kurus jugak.. Ubat cacing pun dah kasi.


Ok.. akan saya pastikan anak lelaki saya ini kembali minum susu sepenuhnye...

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy