22 January 2011

25 random about me


Salam...

Saya telah di tag oleh BSB... Terima kasih... X dapat saya pastikan siapa yang create segmen ni... hehehe ade sape2 tau.>?

"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."

1. Saya seorang isteri kepada lelaki yang saya kenali 17 tahun lalu.. 2. Punya 3 gorgeous kids. 3. Kepingin baby girl.. 4. Saya anak no 2 daripada 6 orang adik beradik.. 5. Sejujurnya awal2 dulu saya x meminati kerjaya jururawat, tapi sekarang YAYY!! Love it.. 6. Saya x boleh pegang duit lebih2... 7. Bawak kereta tanpa lesen selama 2 tahun, tapi sekarang dah ado.. 8. Gila PINK. 9. Susah nak marah seseorang tapi klu saya dah benci... 10. Jujur - senang berkawan. 11. Simple 12. Suka kumpul handbag, beg susu.. hehehe 13. Dua beg WAJIB bawak ke tempat keje - Beg pam susu & beg notebook. 14. Suka ulaman & sumer makan/minuman yg boleh menghasilkan susu yg banyak. 15. Saya sangat suka kucing + hello kitty jugak 16. Suka berjalan2. Impian nak main snow.. kuikuikui 17. x suka orang yang hipokrit, temberang kuat & cakap gah! 18. Nak belajar mengait.. my wishlist tahun nih.. 19. Saya agak garang ngan anak2... betul.. 20. Saya dah 2x operation.. Appendisectomy & LSCS 21. Saya nak tinggal dekat dengan laut.. (isk isk isk) 22. Pengalaman menakutkan naik roller coster 1x kat Genting, sumpah x naik dah.... huhuhu 23. Nak tukar kereta saya warna pink, boleh gitu?? 24. Sangat addict dengan Carrot Susu Ice. 25. Pam in style PISA- buat masa sekarang saya guna medela swing & Spectra 3...
Okey... jujur dr saya..

Nak tag mereka ini..

  1. kmieja
  2. puanBee
  3. whiteymommy
  4. merah90
  5. mamaAdam
  6. Eijam's family
  7. comel aka zai
  8. shiela latif
  9. heze suze
  10. nieda
  11. jaja'z
  12. nieza juzer's family
  13. lady lavender
  14. so shy lady
  15. acik mimie
  16. yatie ahmad
  17. EnieQue
  18. hani nasuha
  19. Nur Aynie
  20. mommy & daddy cool
  21. hornet
  22. tieha ismail
  23. key.pho.chee
  24. bunga dan coklat
  25. kak aya -jendela hidup

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy