06 January 2011

Masih x cukup


السلام عليكم


Saya sekarang dah ade tugasan baru tau... Seperti biasa setiap hari saya bekalkan eizlan ke nursery dgn 4 botol ebm (4oz/botol) & bubur nasi se'tupperware.. Semalam masa ambil eizlan kat nursery, cikgu Watie kata susu & buburnye x sukup.. Si budak kecik ni dah makan & minum dengan banyak nye... Glurp... Saya kena bertungkus lumus... Diam x diam susu saya mula merundum sejak September lalu... Alahai...


So, panjangnye mukadimah.. Tugasan baru saya tu ialah Harus Menghantar EBM yg saya pam setiap pagi (4oz x 2 botol) ke nursery.. Bayangkan dari Kota Damansara ke Subang Permai sana... x pe la demi m.i.s.i saya harus korbankan time lunch saya tu...



Pagi ni nasib baik la x dek ape2 case, klu idak susah jugak saya nak lari kuar...

p.s: ibu2 kat luar sana ade x pengalaman jadi cam saya ni??

Related Posts by Categories



4 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy