06 January 2011

..Hujan beb..

السلام عليكم

Dari kelmarin hujan on n off... semalam kan hujan paling kuat & lebat kat u6 sepanjang saya tinggal kat sini, saya & anak2 ade kat umah, husband pulak x sampai lagi dr tempat keje..

Lebat nye hujan hinggakan sliding door umah saya bergegar2 macam ade org mengamuk sambik menendang2 sliding door... huhuhu...




Bila hujan time2 macam ni kan, saya terimbas kembali kisah lalu... wau ayat x tahan beb...

ok sambung nostalgia, ade 1 hari saya baru turun dr bas dekat2 area CM, dengan langkah anggun saya lenggang kangkung jalan arah depan.. Tiba2 busshhhh huhuhu basah baju ngan tudung i dek kete bawak laju terlanggar lopak air kat sebelah i tu... Kurang asam.... Time tu hujan dah reda cuma renyai2 jek.. Sangat2 keciwa sebab dekat2 situ ade ramai orang.. huwaaaaa MALU2...



So,

Klu time ujan nak berjalan kat tepi jalan tu silalah bawak payung jek... Jadi senjata paling hebat tuh, boleh menutup mana2 bahagian badan klu jadi eksiden yg cenggitu... ^__^

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. sejuk sampai skrg ni...lena tidur ku...hihi

    ReplyDelete
  2. @nieda hehehe.. acik haza x boleh tidur la sebab dr dulu dah keje dlm OT.. Temp 16'c gitu... mula2 keje dulu ketaq gila..

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy