20 June 2011

Aksi | Pelajari sesuatu


السلام عليكم


Anak ke3 saya ni dah pandai nak mencuba benda2 baru... hehehe careful dear.. nanti jatuh...
Sekarang dah setahun 2 bulan.. Bertatih baru 3-4 langkah.. hehehe.. Bukan tu jek dia belajar, memanjat, duk dalam tudung saji.. duk atas gitar pak su dia.. pandai nak berebut2 barang dgn abang2 nye.. macam2 lagi.. :)



Tengok budak kecik ni memanjat pagar @ sliding door... Dengan topeng batman tergantung kat leher.. Anak2.... Aksi ni di catch up oleh ayahnye masa balik dari keje.. :)


Yg ni... maybe kerja hubby saya.. xkan la anak saya tau nak panjat motor ni.. :)


ps: happy tengok anak2 membesar depan mata walaupun siang hari ibunye bekerja.. Bila lah saya dapat kerja di rumah... Contoh terdekat anak buah saya tu si Nieda.. Best jek acik Haza tengok.. huhuhu



awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy