20 June 2011

Cerita tentang gigi | Irfan

السلام عليكم

Telatah anak2 membuatkan saya amat bahagia.. Semua parents pun cam tu kan.. Pagi tadi selesai abang Irfan mandi, dia bawakkan gigi yg dah tercabut (bahagian bawah) kepada saya.. Katanye 'ibu, gigi abang dah cabut...' Lepas tu dia terus keluar rumah menuju ke pasu bunga.

Bila di tanye buat ape, dia jawap 'Ayah suruh abang tanam kat tanah, so nanti gigi abang boleh tumbuh balik...' hikhikhik saya terus tersenyum... Haii anak ibu..



Sempat saya snap gambar abang sedang menanam gigi nye.. :')


Malam tadi kami sampai dari kampung pukul 10.30pm.. sedikit lewat sebab meraikan Hari Bapa semalam di rumah mak mertua.. Dalam perjalanan tu anak2 dah tidur, bila di bawak ke dalam rumah, style tdo maintain sama :)


Saya bergurau dengan hubby, 'pi la join tido kat sebelah diorg, sure sama' ;P




awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



2 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy