20 June 2011

Chicco | Mata gatal

السلام عليكم

Salam hari Isnin... Saya di tempat keje hari ni, so far hari ni xdek booked case. So, boleh le update sedikit blog hari ni ;p

hehehe masih ingat saya tercari2 bottle dryer rack b4 bersalin hari tu?? sibuk2 mencari rack Chicco tu.... Akhir nye saya jumpa jugak org yg jual online kat Fb.. Mia Fichita.. Happy x terkira.. Inila dia rack bottle yg saya cari.. huhuhu ~ terharu..


Jom layan anak2 saya mendeco sendiri batang2 pokok bunge saya tu... Hehehe dryer ni cam taman bunga tau :)

Hehehe anak2 pengarang jantung saya start mendeco.. :)

Senyuman dari abang2 eizlan.. Alahai abang Irfan kurus nyer...

Ntah napela gambar ni cam ni.. Mcm berdouble pulak...

Bby tomato saya lupa nak cucuk kat field tu ke atau masuk dalam mulut.. nyum2.. :)

Taaarrrraaaa....
dah siap letak kat tepi sink... Bottle abang Arman ngan Elan dah parked kat situ :)





ps: mata gatal kan.. Padahal dryer munckin tu ok je lagi..


awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy