27 October 2010

Ahad yang lepas

Salam mommies sumer...

Dah makan ker? Saya dah.. Nasi + sambal sotong + sayur kubis.. Alhamdulillah yummy!

Ahad lepas saya balik ke kg.. Dah lama x balik sebab parent & in-law datang ke mari. Kebetulan abang ipar pun balik ke kampung, diaorang dr Kalumpang. Sambut sekali birthday anak keciknye si Adam yg ke 4 tahun.. Happy B'day dear, makndak x kasi ape2 pun sebab x tau diaorang punye plan. Nanti balik sekali lagi makndak kasi hadiah yek ~weee... Ok layan gambar je la yek..



Si abang ngan Arman posing muka ajek..

Si B'day Boy memotong keknye guna pisau potong ikan.. Pisau kek patah b4 majlis, kuikuikui


Ini dish kiteorang petang tu... Bihun goreng S'pore MIL the best..

Ini?? Hehehe si ibu, ayah ngan si baby Eizlan.. Mak, pak sedara kepada si B'day Boy.. kehkehkeh


Saya jugak ada jumpa k.asma, kali pertama bertemu, orangnye cantik.. putih.. hehehe saya purchase barang dari Asmashoppe ~ coffee table.. Nanti sy upload gambar yek.. ^__^ saya suka benda2 yg cam ni, hubby x kisah janji bukan membazir..

Ok adios...



Salam petang Rabu

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy