20 October 2010

Kurang Jaya Hari Ini

Salam mommies...

Hari ni saya ambil EL pagi.. Baby not feeling well.. Huhuhu kesian anak saya kena flu fever + coughing.. Malam tadi pi Klinik Dr Zaini untuk dapatkan rawatan. Kata Doktor anak saya dpt URTI a.k.a Upper Respiratory Track Infection.. Oh kesian...

Nantila saya kasi info about URTI.


Hari ni Hubby jugak akan ambil alih jaga anak2 1/2 day pm. Saya jaga anak am. Tadi tiba2 hubby balik semula ke rumah 45min lepas kuar gi kerja & nak hantar anak2 ke taska. (Kali ni x boleh ponteng2 taska dah) Hubby masuk parking, saya nampak bumper keretanya kemik & cat tanggal.. Anak2 pulak kata ayah bergesel dengan lori minyak.. Ya Allah.. Syukur hubby & anak2 x de ape2.. :(

Habis kurang kacak dah kereta garang hubby saya :)

Related Posts by Categories



4 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy