13 October 2010

WaNgiiiii

Haaa salam..

Para ibu.. Guna ape utk softener?? Saya dulu sampai la ni guna Softlan.. Cuma bau dia je yg suka suki saya tukar.. Terlatest saya cuba yg ni Softlan Garden Fresh.. Mak aiiihh wangi sesangat bau dia, superb!!.. Dengan warna botol hijau yg lembut.. wahhh suka3..

Dulu masa saya duk rumah berlapis2, dapat lak tingkat balkoninye x ngadap matahari, adoiya baju segan nak kering pulak tu, timbullah bau little bit buchuk walaupun kau letak banyak mane softener.. ^,^ kan3..

Okeh, wah hari ni saya kasi iklan pulak, siap promote2 lagi tu...Mari cuba yek.. Memang recommended.. Buktinye.. saya sendiri mengarah MrWashingMachine 2x round cuci baju.. Akibatnye baju x terlipat.. kehkehkeh..




p.s: Ade sesape nak tolong ibu yg teraniaya ni melipat baju yg menggunung dlm bilik ex-bibiknye..?? hehehe^^



Stay tune...

Related Posts by Categories



6 comments:

  1. Hehehe. . .ada ank ke blum? Bee sehari 4x bsuh bju. .nk lipat tu yg lemau uh. .alahai. .

    ReplyDelete
  2. hehe, kite ske gn attack liquid... dia ade ngan softener skali... baju x busyuk :)

    ReplyDelete
  3. @Melati Qistyna's Mummy aha pernah cuba 1 kali.. tapi mata tetap nak softener tu.. hehehe nafsu mata semata2 ;)

    ReplyDelete
  4. azah...tak yah lipat, semua pakai hanger jerk.....senang:):)

    softlan memang the best:)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy