01 August 2014

Kami pink tahun ni | Salam Aidilfitri






السلام عليكم & Hi...

Apa khabo semua....? 
Masih nak ucapkan selamat hari raya, saya sgt bz sepanjang raya... saya la tukang masak, tukang kemas yg xberapa kemas tu.. Tukang cuci baju, jemur & lipat.. hehehe bz... 

Meh la mummyHaza nak share gambo raya tahun ni...


Tahun ni kami berPink Purple.
Sangat sederhana.
Tahun ni mcm xdek sgt rasa suasana raya.



Bersama bonda terchenta.
Xdapat bayang perasaan saya kalu bonda xdek di dunia ni, dia la segala2nye buat saya...



Rumah mak mertua depan rumah saya je.
So bergambo malam raya kat sana.
Sayang mak abah...



Tahun ni, 2 famili belah husband yg beraya di rumah mertua masing2.
So xdek complete la gambo adik beradik...





My d only sister.
Aziah..
Raya ke 3 dah balik Bilut, Pahang..



Anak2 kami...
Xsangka tahun ni kebetulan semua warna seakan2.
Xpakat pon.. pagi raya semua terkujat tengok warna sama, kikiki




Buah hati







Amponkan la isterimu ini wahai suami,
Yang kuat bebel, degil ya amat...
Hukhukhuk




Tadddaaaaa.... famili in law.


Akhir sekali maafkan saya zahir batin sekiranye sepanjang 5 thn menulis blog buatkan anda terasa hati ke, marah ke, nyampah ke, geram etc..




 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



2 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy