09 November 2016

Masih 6 anak




السلام عليكم & Hi... 

Wahhh.. Tajuk post sangat eksyen gayenya.. Kikiki
Bergurau2 di petang hari, macam tu.
Sejak Dec 2012 saya memelihara anak2 syurga arwah adik.
Sayang saya kat diorg tak pernah kurang sama rata keenam2 semua.



Kami berlapan.
Gambar Uwan xdek dlm ni. Kat rumah kami ber9. Meriah sangat. 
Saya tak biasa bila 2 gugurl ni tak dek kat rumah (bila balik kg ayahnye) Gundah jadinye...
Terpaksa akur diorg masih ade bapa.
Ni gambar raya kami tahun ni 2016. Tema hijau turqoise.
Aduh boleh sama pulak ngan warna dinding MIL. Sigh!



Raya Aidilfitri 2012.
Tahun di mana tidak lagi saya beraya dengan abah, tiada lagi adik tersayang..
Semoga kekal anak2 saya berenam ni..
Semoga Allah S.W.T mendengar doa2 hambaNYA ini...



Kakak Marissa dah darjah 3
Yasmin darjah 2.
Mereka mendengar kata tapi degil tu memang ade lah kan.. Sama lah anak2 lelaki saya tu. Hihihi



Diorang dengan abang Irfan. Irfan darjah 5. Tall & dark. Nasib hensem kat mata ibu.. Wakakaka



Al-Fatihah buat mereka yang telah pergi.
Semoga roh mereka sentiasa di sisiNYA.

Sampai sini dulu.
Semoga saya kembali rajin masuk blog sendiri.







 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



3 comments:

  1. Menjaga anak yatim besar ganjarannya Haza
    Entah kenapa kakak jadi terharu pulak.

    Bagus anak-anak Haza pun dah anggap mereka sebahagian adik-beradik mereka.

    ReplyDelete
  2. Irfan kita sama2 darjah lima :)
    Meriah tgk family bear Haza :)

    ReplyDelete
  3. semoga diberi kekuatan untuk terus berbakti pada anak yatim tu kak ....
    sedih baca entry kali ni

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy