28 September 2010

Ahad Lepas~Open House & House Warming

Saya bersama mummyHumaira

Salam..


Hehehe.. Br nak update kisah kasih open house & house warming saya Ahad lepas... Alhamdulillah sumer b'jln dengan lancar.. Tapi.. petang jek kena top up laksa.. Oh ye.. main menu saya hari tu Nasi Ayam Golek Black Pepper, Laksa di samping nasi impit, lemang yang FIL bakar kat kampung hari tu.. Ade jugak rendang ayam ngan daging.. Pedas ko rendang daging tuh.. saya buat yek.. hehehe jangan komplen...>_<
Penat gila sebab bibik ku dah x kembali lagi... So, saya la menjadi bibik sekarang ngengenge,,,Nasib baik ade bonda2 terchinta, so byk diorang la yg tolong.. i love uoll..muaaachh

HouseWarming

Saya dah menetap kat Shah Alam ni dah setahun tapi baru tahun ni buat house warming.. Hehhehe last year x sempat buat sebab saya preggy dengan cute time tu.. Macam x larat jek time tu, hehehe.. ececeh.. alasan kan...


Antara ramai2 kenalan, sedara mare yang datang.. Taaarrraaaa my blog friend datang..mummyHumaira... Nak tau?? Sebenarnye saya adalah mak sedara mummy nih... hehehe al-kisah nye saya memang lama dah follow blog beliau tapi x tau empunye ni sape hinggala entry raya nye.. Saya kenal nenekHumaira, nenekHumaira tu sepupu saya sebelah abah.. Huhuhu antara saya dengan bby Humaira?? i'm a cute granny.. kehkehkeh boleh gitu, serius, saya sudah menjadi seorang granny yang vouge!! wahh ayat x tahan... Saya happy sebab puluh tahun jugak la x pernah jumpa anak buah saya ni a.k.a mummyHumaira (nieda)

Ok.. moga2 mengeratkan lagi silaturrahim... amin... hehehe ok layan gambar je yek...






Related Posts by Categories



2 comments:

  1. hai makcik ku... panggil akak lagi best..hehe..kita cilok gambar no 1 tu yer.

    meriah open house, ramai ye tetamu dtg.

    ReplyDelete
  2. hehehe... acikHaza x kisah... panggil la ape pun... Alhamdulillah Ramai org dtg

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy