27 September 2010

Nursery - Taska Darul ILmi



Salam pagi Senin...

Sayu hati saya, pepagi lagi sy siapkan brg anak2 saya yg nak di bawa ke nursery.. Terkocoh kacah + terkedek2 saya menyiapkan barang2.. mlm x sempat nak buat sebab penat 1 hal, mata nak tutup mengatasi segala2nye.. Bukan la sy x pernah hantar anak ke nursery b4 ni, tapi time tu anak ade 2, sekarang dah ber3.. Nasib baik hubby ade..

Alhamdulillah sampai ke depan pagar nursery, anak saya x menangis.. Mntk2 bila sampai dalam jgn menangis jugak..'Sampai hati bibik~ ini ayat sering sy gunakan sejak ketiadaan si sue.. huhuhu





Malam tadi sibuk ke Giant beli brg2 tambahan anak utk bawak ke nursery.. Berus gigi baru, shower gel baru, abang pulak sibuk dengan hair gel.. Huh anak sulung sy dah besar, sekarang dah pandai nak guna hair gel pulak! Lepas tu activity wajib anak2 saya ke toy's area.. huhuhu kopak.

Harapan saya bby tomato x menangis ~ menyusu dengan baik EBM yg ibu bekalkan, abang Irfan & abang Arman tidak bergaduh dgn kawan2 lain.. Belajar dengan baik.. Pandai membaca..

p.s ~ x sabar nak tunggu 5.30pm nak pickup anak2..

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy