01 September 2010

Ramadhan ke 22

♥Salam mommies εïз..

Hehehe September menjelma.. InsyaAllah 8 hari lagi kiteakan sambut aidilfitri...


Apa ni?? hehehe ini diari EBM saya.. Waduh sampai ade diari?? Ya, saya nak tgk byk mana dlm 1 bulan saya boleh ngepam.. Happy betul..


Ingat lagi x bby tomato saya suka makan tangan sekarang..Hehehe.. dah sampai blanket teether utk tomato sy.. Sila dapatkan di LittleWhiz ade sale sampai 16Sept ni.. Suka betul baby saya sebab Teething Blanket ni macam kite ronyokkan plastik.. Bunyi ala2 gitu la.. ^_^

 Sampai bawak tdo okeh..

 Yg ni pulak soft teething beads.. Murah2..!






hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos


glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy