30 September 2010

my Lt Hand~Latest Condition




Salam sumer...

Ingat x lagi tangan mummyHaza yg burn masa sediakan sup tulang utk buka puasa hari tu..? Hehehe itu kecuaian saya sendiri sebab gelojoh untuk bukak pressure cooker saya tu.. Suppose open after 45min selesai masak.. Tapi saya dengan 'bangganye' bukak lepas 45sec.. kehkehkeh.. padan muka sendiri. Serius, time tu sakit gegila, sampai xboleh bercakap, sekarang Alhamdulillah x dek sakit langsung TAPI asal salam ngan orang, saya terpaksa bercerita then startla ade tutorial dr diorg cam ner nak guna pressure cooker.. =p


Google pic


Okeh.. hari ni suka nak cite skt latest general condition my left hand.. mmm okeh but x dekla jadi lawa cam dulu dah....



Yg ni gambar dekat seminggu lepas kejadian, sakit weeehh..

Time dressing and disloughing of the death skin.

*

*

*

*

*

*

*

*


Tara... Walaupun still ade mark kat situ..



Okeh..

Macam2 telan, sapu nak kembali mcm dulu walaupon tapak tangan ai ni xdak langsung smooth. 
Scrub Nurse kan, wakaka.


Sampai sini dulu la ehh. 

Love sebakul dari saya;
mommyHaza

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. alhamdulillah dah ok skit...tapi mesti meninggalkan parut...oleh itu berhati2 apabila menggunakan barangan elektrik yer...

    ReplyDelete
  2. aha.. masih berparut.. hehee terima kasih.. serik nk guna pressure cooker, x pela guna jek periuk biasa..

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy