29 September 2010

Bby Tomato nak makan..

Salam mommies.. Hehehe kat tempat keje ni.. x dek case , so saya nak buat entry 1 lagi b4 mengemas utk pulang ke umah 5.30pm kang..

Bby tomato telah saya train melihat2 kami makan sambil mulutnye mengemut-ngemut.. Opahnye dah suap sikit aiskrim dalam mulut.. alahai acceptable.. tapi bila saya suap nasi lembek yg di tenyek2 dia luah balik.. oooOoo pandai budak kecik ni x nak yg tawar yek..

Ok... Abang2 yg dulu memang terus makan porridge yg x di blender cuma hancur gitu2 jek masa boil.. Diaorang x makan nestum jugak..

Oo yee tadi saya baca Metro, ade article ni 'ASUH TABIAT MAKAN SEJAK KECIL'.. Best article ni.. Klu boleh undur masa (yg time menyediakan mkn shj yek, sebab bagi saya sepanjang journey anak2 saya adalah masa/kenangan indah bagi saya) saya akan sediakan makanan yg bagus2 terutama sayuran..

saya suka bahagian ini...





Ini? Lunch saya tadi.. Pumpkin chicken porridge..
yummy!




Love;

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy