01 August 2011

Alhamdulillah | Julai punye citer


السلام عليكم


Tadi pagi pos laju berhenti kat depan umah.. Hehehe... Alhamdulillah syukur sgt2 saya dapat hadiah dari Contest yg sy join di SINI... :)





Terima kasih awak... Hadiah awak sangat cantek..
http://mummydonakesya.blogspot.com


budak ni berebut hadiah dengan ibunye, elan nak rantai tangan tu... hikhikhik

Haahahaha dah suruh wan nye pakaikan rantai tangan tu :)


Ini gambar sedondon yang saya submit.. hikhikhik



*

*

*


Entry ni patutnye rezeki di bulan July... Lambat nak publish.. sgt bz sejak 2 menjak ni..:)

Yg first saya dapat souvenir fm Dubai ni, pemenang cabutan bertuah dr Izdiharshoppe GA.. Terima kasih...

Yg ini voucher rm10 Jusco & rm10 MPH ini saya dapat dari Pasal aku.. Pasal Noi.. Dapat kategori gambar terbaik :) Thank u dear...


ALhamdulillah rezeki...




awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



3 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy