15 August 2011

my home


السلام عليكم



Sehari sebelum pose hari tu, kami yakni saya & my hubby mengemas rumah sampai pengsan.. Saya ni bukan rajin mengemas rumah every day (pengakuan jujuq hahahaha)


Sekarang bila mak dah ade sini, sedikit sebanyak keadaan rumah saya terurus.. selalunye anak2 x berani buat sepah klu ade org... Diorg takut wan diorg report kat saya :)

Ade sikit gambar umah saya.. Rumah saya xbesar, kecik, agak sempit sebab barang banyak.. sekarang nak try minima kan brg sebab anak2 makin besar & banyak !! hikhikhik...


Panglima zaman dulu kala :)


Ruang tamu yg x dek coffee table??


Saya selalu update blog kat sini, stesen en suami..


Hah ce teka koleksi sape ni?? :) my hubby okeh!


Dining hall... Tapi bukan hall la, ni kecik jek...



Port irfan ngan adik2nye2 melompat2.. :D


my baking area.. :)



Toilet..





Sekian dari saya, selamat berpuase..

Hari ni dah 15hari kite berpuasa kan... Setengah bulan lagi tu nak raya, InsyaAllah.. :)








awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. cantiikk umah haza:-)
    nak raya ni lagi le semangat nak kemas2 kann..!

    ReplyDelete
  2. @Lady Lavender ala LL umah Haza kecik jek, tu yg kena kemas, bulan pose dah x larat pulak :)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy