17 August 2011

Beyond Water | The Best | Kisah benar

السلام عليكم


Uols.... Nak citer sikit mengenai produk kesihatan.. Hari ni nak citer mengenai penapis air, Beyond Water, bukan sebarang penapis air yek. Yg ini ialah sistem PEMULIHAN air bio-aktif... Saya dah guna since 2008 dimana saya beli utk anak saya yg ade eczema.. Kesian abang Arman, dulu badan x berapa nak cantik sebab ade eczema. Yg kat kulit kepala lagi la, sampai berbau hanyir gitu, part yang terkena eczema tu mesti botak, sedih tau anak jadi cam ni... Macam2 ubat saya guna, sebut jek klinik mane, sudah tentu saya & hubby terjah.. pun x jalan. So, 1 day saya di datangi seorang kakak yang saya kenali sejak bujang dulu, yang mengubah keadaan arman yg sentiasa memakai baby cap... :) dia perkenalkan saya penapis air ni,, bukan setakat penyakit kulit, selsema pun sembuh yek...



Kesian kan dengan kulit kepala abang Arman...




Sekarang Alhamdulillah semua dah hilang... Syukur sangat2, kita hanye berusaha... :)


Ini la Beyond Water saya, ini edisi lama.. yg baru lagi canggih bentuknye :D



ok, bawah ni ade sedikit info tentang sistem air pemulihan yg saya citer di atas.
BEYOND WATER
BW5202 - SISTEM PEMULIHAN AIR BIO-AKTIF BEYOND WATER
Memandangkan pengambilan air yang menyihatkan dan bersih adalah keperluan penting demi kesihatan yang baik, dengan BEYOND WATER , kini anda mampu memperolehi sumber Air Hidup Semula Jadi di kediaman mahupun pejabat anda!

Kepentingan pengambilan air minum menyihatkan yang tulen, semula jadi dan bertenaga

Terdapat banyak sistem rawatan air di pasaran. Kebanyakannya dari variasi penapis yang lebih kurang sama dan kesemuanya mendakwa dapat menyingkirkan sedimen, mineral dan bahan yang mungkin berbahaya dalam minuman anda secara efektif. Namun, matlamat sistem penapisan, penulenan dan pengaktifan luar biasa seperti BEYOND WATER bukan sekadar menyingkirkan bendasing dan pencemar merbahaya secara mudah tetapi untuk membekalkan air minuman yang tulen, semula jadi dan menyihatkan. BEYOND WATER terdiri daripada 7 kebuk yang mengandungi medium penapisan handalan yang berkesan menyingkirkan spektrum terluas air tercemar berbahaya, mengurangkan saiz gugusan molekul air dengan sinar inframerah jauh dan memagnetkan air bagi menstabil molekul air untuk kesihatan yang lebih baik.

Dengan rekaan serba baru yang tirus, BEYOND WATER model generasi kedua ini tersedia dengan ciri-ciri yang lebih dipertingkatkan untuk memberikan lebih banyak kebaikan termasuklah penggunaan Bebola Anti-Bakteria Nano Perak termaju yang meningkatkan penyingkiran mikroorganisma dan bakteria dari air serta tambahan Bebola Seramik Alkali Kalsium yang membantu mengawal pH air dan seterusnya meningkatkan kandungan mineral di dalam air. Air Hidup Semula Jadi Beyond Water™ dihasilkan dengan memulihkan air melalui 13 medium penapisan, penulenan dan pengaktifan serta pemagnetan peringkat akhir, lantas memberikan anda peluang menakjubkan untuk meningkatkan kesihatan.

berminat? Meh hubungi mummy Haza kat sini yek :D

atau


hazaharun@yahoo.com



Sekian,




Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy