25 August 2011

my PA | untuk nolong buat kuih raya :)


السلام عليكم

Semalam saya terRajin pulak nak buat biskut raya, actually kuih ni senang tapi xpernah nak try buat :p


Saya dah ade PA sekarang... Abang Irfan offer diri nak tolong... Every day akan tanye kat saya: "Bu hari ni kite nak buat biskut ape?? Biar abang yg uruskan!" Wahhh dalam hati saya sejak bila abg Irfan pandai guna perkataan URUSKAN.. hikhikhik


Dia tukang taburkan bintang2 tu jek pun... ngan susun paper cup dalam loyang :)


Taarrraaa... ni la first biskut raya pertama yg saya buat.. 1st in abang irfan's life.. Hapy2...




Tengok... suka2 jek dia nak tabur berapa banyak bintang tu... hikhikhik


Terima kasih singgah yek :)




sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy