09 August 2011

Pizza Hut | edisi berbuka pose kat luar rumah!


السلام عليكم

Gambar Sabtu lepas :D..

BZ sesangat sekarang, boleh dikatakan case ade hari2, sampai saya sendiri dah fed-up nak pi keje, boleh gitu? Betul, saya akan tinggalkan Alpha.. Tapi x ade perancangan lagi bila.. Saya nak jadi suri rumah yang ade own income!!

Ok back to the picca... Saya berbuka kat PH @JJ Bukit Tinggi, Klang... Sesekali berbuka kat luar, :D


Itu saya... :)



Dah x nampak hawaiian punye ingredient.. Saya order cheese extra, tapi kena bayar extra RM4 ^o^


Oriental chicken & BBQ.. Hubby kate nasi dia best..


Ini ibu punye.. Diet nasi for 1 day :)


Anak2 kesayangan saya!


Bonda terchenta ngan adik..


Dari kami :D


Sekian, terima kasih singgah yek...









awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



1 comment:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy