29 August 2011

Packing jangan x packing!

السلام عليكم



Sejak malam tadi saya bz packing... tapi sumer half way... Ntah x dek semangat raya tahun ni... :')

Sedih, family x complete.... :(




Nak tinggalkan rumah, kena check sampah2, barang2 dalam fridge, baju2 dijemuran sudah diangkat, switch2 yg x guna nak pi off... adoiii rumah baru kecik cam ni, klu besar mcm mane gamak nye kan... :D

Ok, buat semua, ade sedikit doa untuk uols b4 leaving the house... :) harap2 membantu


9 - Tatkala meninggalkan rumah

Maksudnya :
Dengan nama Allah, aku berserah kepada Allah dan tidak ada daya upaya dan tidak ada kekuatan melainkan dengan pertolongan Allah.




10 - Ketika keluar dari rumah

Maksudnya :
Dengan nama Allah, aku berserah kepada Allah, sesungguhnya aku berlindung denganMu supaya tidak sesat atau disesatkan, menyeleweng atau diselewengkan, berbuat aniaya atau dianiayakan, bodoh atau dibodohkan ke atas aku.


Ok, uols... Selamat Menyambut Lebaran insyaAllah esok... Semoga perjalanan anda di lindungi olehNYA... amin....




sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy