01 October 2010

1 sweet moment








Salam semua.. Salam pagi Jumaat...

Lewat petang semalam saya sekeluarga bawak bby tomato pergi ke Subang Permata jumpa Doktor @ Poliklinik Alam Medic. Heat rashes kembali ke muka & kepala bby.. Kesian, bby tomato saya bergaru jek.. Doktor kata saya perlu pantang.. Aikk last time jumpa Dr Abd Kassim kata its not due to my food.. MmmmmMMm ok lepas ni kena berpantang.. Sebelum tu saya kena join hubby makan steamboat sebab dah lama plan.. So mulai selesai shj ibu makan steamboat, ibu pantang ye sayang... hehehe..

Abang Irfan & Arman x makan benda2 cenggini, so diaorang cuma minum sup bersama nasi putih + ayam goreng kunyit... Ibu ngan ayah je yang bedal sumer tu.. hehehe... Ok, selesai makan dengan lajunye sebab bby tomato sedah buat bissness di kala kami makan dengan tenang.. OK sekarang kena stop bebel sebab saya ade conference kul 10.30am ni.. Kacau betul...

Salam sayang sebakul ya...

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. bila BF baby, ada mknan kena pantang. Takut baby ruam.

    ReplyDelete
  2. hehehe tu la nieda.. acik haza bedal jek nih sebab hr tu Dr tu kata boleh makan ape aje.. so, lps ni kena hati2..

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy