26 October 2010

Therapy..Nak kurus kew??

Salam..

Saya nak manjakan diri kat SPA. Tapi x dek masa. Lagila sekarang ni anak dah bertambah.. ^_^ Dolu2 saya rajinla ke sana.. Selalunye saya pi lepas habis kerja syif malam, so kat sana saya akan terlena.. kuikuikui best tau. Tapi sekarang dah x pi lagi.. Kepala ingat kat anak2 jek.. x mau lambat balik dr tempat kerja. Ececeh...



Saya suka guna facial mask yg ini Japanese Cherry Blossom Mask. Bau dia cam nak makan pulak ~wink

Ok.. ni gambar saya yg lepas, buat kat tmpt kerja.. syyyhhh jgn kasi tau org.. hehehe ini break time buat ok. Saya ade beli portable sauna taruh kat umah, peluh mencurah2.. tapi bila fikir balik, saya minum air banyak2 dlm sehari untuk banyakkan susu, tapi bila duk dlm sauna tu saya pulak buangkan segala air yang berlebihan dlm badan... ?? Kurang ke nanti susu saya?? So, sekarang portable sauna saya tu dah duk jauh atas wardrobe sana... hehehe kekadang jek saya boleh guna..

Di sebabkan nak menguruskn badan jugak tahun 2008 saya beli set Premium Beautiful Corset... Amik kau.. gedebus duit melayang cam tu.. Set tu saya x pakai sampai lahirkan anak ke 3 ni.. ^__^ Time ni saya harus pakai sebab hubby kata membazir tu geng dengan si tanduk, mau kah?? heheehe x nak, so n so dia la yg mencangkuk set ni tiap2 pagi untuk saya.., kahkahakha.. nampak sangat saya x sampai sentuh belakang badan sendiri.. huhuhu



ok merapu sampai sini...

p.s.. nak ikut resepi acik mimie.. bby dah 6 bulan nih.. ^_^

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy