04 October 2010

Bz

Ini family K.Uda

Saya suka sambal petai ikan bilis^^


Salam mommies...

Weekend semalam ya Allah, bz saya... Hari Sabtu, lepas balik kerja, saya packing kain baju saya sekeluarga untuk bermalam umah kakak ipar.. Keluar dari rumah, kami ke rumah jiran di belakang, open house.. Selesai makan kami bertolak ke Tanjung Malim sebab abang hubby buat open house, jumpa sekali parent in law. Sampai Tanjung Malim dalam pukul 4pm, Potpet2 pukul 6pm kami konvoi balik ke KL. Destinasi ke Sri Gombak rumah kakak ipar. Open house & House Warming.. Kami tidur semalam kat situ..

Esoknya lepas kenduri dalam pukul 3pm saya bergegas ke Jalan Kuching rumah mak long sebelah saya, my parent pulak ada kat situ.. Mak Long nak pergi Haji 18hb ni, so adik beradik mak semua dah berkumpul kat situ.. Jumpa pulak Mak Teh kemudian dia ajak ke rumah nye.. Kami ke Sentul pulak... Makan2 then saya bawak my parent ke rumah adik kat Kota Damansara sebab parent nak bermalam kat sana..

Kami sampai kat rumah lebih kurang 11pm.. Hahaha penat tapi sekali sekala ok.. Tiap2 minggu mcm ni, alamat pengsan.. Ok. saya dah ade kat rumah sekarang nih. Hari ni saya dapat MC, having bad cough and flu...

Salam ya..

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. wow busy agenda minggu ni..biaslah this week hari terakhir bulan syawal..

    ReplyDelete
  2. aha nieda... ikutkn mmg x larat, tapi org2 pntg ni wajib tnjk muke...keh3..

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy