02 October 2010

Jamuan Aidilfitri Nursery Darul iLmi

mummyHaza wif her buddies



1st Abang Arman moody;;

..Ini kawan abang Irfan kat sini..

Salam... haa hari ni saya nak kotakan cite yang saya ckp semalam... Semalam petang saya menghadirkan diri ke jamuan aidilfitri nursery baru tu.. Kena tunjuk muka k, sebab anak2 member baru kat nursery tu.. hehehe.. So, jumpa dengan 3 orang cikgu kat ctu.. Wahhh makanan banyak, ade bihun goreng, nasi impit dengan rendangnye.. ade nasi impit daun palas, dessert2... soya bean ice ngan cocktail.. yummy!! Tapi mummyHaza x hingat nak amik gambo makan...

Saya tanye kat cikgu Watie...
Saya 'Bby minum susu banyak x hari ni?'
Cikgu Watie 'x banyak la.. macam biasa.. susahla dia nak minum susu puan, boleh kata 1 botol jek'
Saya (dalam hati..) aikk 1 botol=5oz=150mls.. sepanjang saya keje?? Alahai anak ibu ni nape?

Saya kata dengan cikgu Watie balik, bby tomato saya x payah di jadual kan time susu. Susukan dia sikit2 tapi kerap.. Sudahnye anak saya hilang 400gm wt,... hwwwaaaaa....

Pagi tadi hubby call (oh ye.. hubby di tugaskan jaga ank2 hari Sabtu ^^), katanye bby minum susu sebotol sekali minum. Hubby tukar puting yang panjang (Avent). Sebelum ni saya kasi guna orthodontic nipple sama dengan abang Arman..

Okeh lepas ni saya kena naik kan balik wt back to normal.. huhuhu anak ku...


Related Posts by Categories



2 comments:

  1. azah, kdg2 nesery malas nak handle ebm. Awak kena sentiasa check....

    ReplyDelete
  2. huhuhu kmieja... maybe la.. cam ner la ni.. kena cari tempat lain la pulak..

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy