02 October 2010

EBM September


Salam..

Saya dah mengemas freezer cute saya.. EBM untuk September sudah saya kira... Huhuhu alhamdulillah daripada x da.. Sumer ade 33botol SAHAJA.. Rate 4-5oz setiap satu bottle, so saya ada 165oz = 4950mls... Syukur sesangat....

Saya masih ade byk lagi stock August.. Bby x nak minum ker? Susu lebih ker? Yang iya nya bby nak kepit ngan saya je nih... ^,^ Lagipun hari tu kan Raya, so saya x mengepam & 24jam penuh dengan bby.. hehehe.. happy...




Oh yang nih? hehehe saje upload.. lama x tengok CD kat blog saya.. Ni semalam punye.. Setengah dah kering, setengah lagi masih lembap..Bila saya nak beli lagi CDDDD niiiii...


Ok salam sayang bby tomato & abg2 buat sumer..

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy